Reclamații și returnări
Daune în timpul transportului
Instrucționi:
Vă rugăm să atașați fotografiile cu partea deteriorată a mărfii + o fotografie a cutiei exterioare în partea deteriorată (chiar dacă cutia nu este sfâșiată). Vă recomandăm să raportați deteriorarea ambalajului către curier la primire și să scrieți un formular prin care primiți mărfurile cu rezervare, în caz contrar, prin semnătura dvs. la primirea coletului, sunteți de acord că acceptați pachetul fără rezerve și deveniți proprietarul mărfurilor.
Cererile privind daunele mecanice ale produsului, care nu a fost evidentă la primirea expedierii, trebuie făcute imediat după primirea expedierii, dar nu mai târziu de 24 de ore de la livrarea mărfii. Este responsabilitatea clientului să demonstreze că deteriorarea mecanică a produsului nu a putut fi detectată în 24 de ore, chiar dacă a fost inspectată amănunțit. Revendicările de la defectele depistate ulterior ale acestor mărfuri deteriorate vor putea solicita clientului numai dacă dovedește că defectele revendicate erau deja în mărfă la momentul primirii de la transportator. Dacă ați deteriorat mărfurile și nu ați scris un raport de daune, informați-ne imediat prin acest formular. Ambalăm mărfurile în cutii de calitate cu elemente de protecție și înainte de a trimite mărfurile sunt inspectate și avem o cameră de înregistrare de la ambalaj până la livrarea mărfurilor către curier. Chiar și toate măsurile nu vor preveni deteriorarea mărfii dacă mărfurile sunt aruncate la sol. Vom încerca să rezolvăm problema în favoarea dvs. cât mai curând posibil.
Completati:
Reclamație privind produsul
Instrucționi:
Garanția de 5 ani acoperă defectele de material și de manoperă. Nu suntem responsabili pentru daunele mecanice cauzate de o utilizare necorespunzătoare. Garanția nu acoperă uzura materialului în perioada de garanție. Corturile sunt proiectate pentru plierea și desfacerea obișnuită. Cu o utilizare constantă sau foarte frecventă, materialul se poate uza în perioada de garanție. Adăposturile sunt proiectate pentru acoperișuri permanente.
Corturile sunt foarte rezistente la vânturile puternice atunci când sunt ancorate corect * la sol, cortul poate rezista la sarcini de vânt și mai puternice. Cu toate acestea, dacă ancorați cortul deloc sau slab și cortul se mișcă, cortul dvs. se poate rupe / deteriora chiar și în cazul vânturilor slabe, iar daunele mecanice nu vor fi acoperite de garanție. În calitate de proprietar, sunteți responsabil pentru cort și nu ne asumăm nicio răspundere pentru daune materiale cauzate de utilizarea incorectă și nerespectarea instrucțiunilor.
Garanția noastră împotriva evenimentelor neașteptate care nu sunt acoperite de garanție (deteriorarea mecanică a structurii) este garanția noastră. Piese de schimb ale construcției în valoare de 75 lei gratuit în timp ce sunt epuizate (mai multe informații în condițiile de afaceri). După dovada fotografică a noilor daune, aveți piese în valoare de 75 lei gratuit și plătiți doar transportul pieselor de schimb prin curier. Dacă pierdeți piese care depășesc 75 lei, veți fi taxat pentru piese în conformitate cu lista de prețuri actuală.
Explicație: * Acoperirea corectă este o acostare unde cortul nu se mișcă., picioarele sunt ancorate în punctul de ancorare și nu se mișcă. Prin acostare principală înțelegem acostarea cu saci de nisip sau cuie, pe care le-ați obținut gratuit cu cortul. Ancorarea secundară (nu cea principală) a cablurilor de dibluri cu știfturi legate de 4 colțuri ale acoperișului, urmată de ancorarea pe laturi.
Completati:
Returnarea mărfurilor în termen de 14 zile de la primire, fără a da un motiv și retragere din contract
Instrucționi:
Doar *consumatorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare fără a da un motiv în termen de 14 zile. A 14-a zi începe în ziua în care cumpărătorul sau o persoană autorizată de acesta preia mărfurile. Consumatorul este obligat să informeze imediat vânzătorul cu privire la decizia de a se retrage din contract.
În caz de retragere din contract În cazul retragerii din contract, consumatorul este obligat să returneze mărfurile vânzătorului nedeteriorat și ** neutilizat cu dovada achiziției de la vânzător (factură). Vânzătorul nu este responsabil pentru nicio pierdere sau pagubă în timpul transportului.
Explicaţie:*/**** Consumator: persoană fizică care, atunci când încheie un contract, nu acționează în sfera activității sau a comerțului său.
**Nefolosit înseamnă a testa mărfurile în condiții și în măsura în care ar fi posibil pentru clientul magazinului de piatră, adică. într-un mediu curat și conform instrucțiunilor.
Retragere din contractul de cumpărare - Formular
Dacă doriți să vă retrageți din contractul de achiziție și îndepliniți condițiile de consum, vă rugăm să completați acest formular: