Formular de reclamație


(completați și trimiteți acest formular numai dacă doriți să revendicați mărfurile)

Dacă transportul este deteriorat mecanic, daunele trebuie raportate imediat după descărcare curierul GLS și scrieți o cerere pe care o atașați împreună  cu aceast formular.

Prezent prin prezenta că fac publicitate bunurile achiziționate de la compania Hana Szabová STANKY HAGO, Veľký Lapáš 846, 951 04 Veľký Ľapáš, IČO: 50195000, DIČ: 1121316911, IČ DPH: SK1121316911 (denumit în continuare „vânzătorul“).

Consumatorul are dreptul de a primi o reclamație soluționată  în termen de 30 de zile de la livrarea bunurilor revendicate.

 

   

Număr de comandă sau factură:

Dată comandă (emiterea unei facturi):

Descrierea daunelor produse:

 

Detalii despre cumpărător:

Nume:

Adresă de livrare:  

Contact telefonic

(numai dacă nu sunt detalii de livrare în comanda)

 

Dată:

Trimite pe mail: brimo@brimo.ro cu documentație foto a piesei deteriorate

sau la adresa Hana Szabová STANKY HAGO, Veľký Lapáš 846, Veľký Lapáš 95104 Republica Slovacă