Termeni și condiții

Adresa pentru returnare produsul

Expandeco - BRIMO

Str. Nicolae Balcescu, nr. 102b,

315500, Nădlac jud. Arad


Numărul registrului comercial: 430-48519, e-mail: brimo@brimo.ro, tel. +40 748 372 464



Aceste condiții de afaceri se aplică achizițiilor din magazinul online www.brimo.sk, operat de Hana Szabová STANKY HAGO., Cu sediul social la Veľký Lapáš 846, Veľký Lapáš 95104, număr de identificare: 50195000, număr de identificare TVA: SK1121316911, înregistrat la Oficiul raional al Nitra

Condițiile de afaceri fac parte din contractul de achiziție încheiat între vânzător pe de o parte și cumpărător pe de altă parte. Toate relațiile contractuale se încheie în conformitate cu legislația Republicii Slovace. În cazul în care partea contractantă este consumator, relațiile care nu sunt reglementate de acești termeni și condiții sunt reglementate de Legea nr. 40/1964 Coll., Cod civil, Legea nr. 250/2007 Coll., Privind protecția consumatorului, Legea nr. 102/2014, privind protecția consumatorilor în vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii, Legea nr. 22/2004 Coll. privind comerțul electronic, toate modificate. În cazul în care partea contractantă este antreprenor, relațiile care nu sunt reglementate de aceste condiții de afaceri sunt reglementate de Legea nr. 513/1991 Coll. cum a fost modificată.

 

Definiții


Contract de consum 
este orice contract, indiferent de forma juridică, încheiat de furnizor cu consumatorul.


Furnizor (vănzator)
 este o persoană care, atunci când încheie și îndeplinește un contract cu consumatorul, acționează în sfera activității sale sau a altei activități antreprenoriale.


Cumparator - consumator
 este o persoană fizică sau juridică care achiziționează produse sau utilizează servicii pentru uz personal sau pentru utilizarea membrilor gospodăriei sale.


Cumparator - antreprenor 
este o persoană juridică sau o persoană fizică - un antreprenor care acționează în sfera activității sale sau a altei activități antreprenoriale și cumpără produse sau folosește servicii în scopul activității sale prin revânzare sau tranzacționare cu acestea.


Curierul
 este spoločnosť GLS SK s.r.o – o companie de curierat al cărei obiect de activitate este furnizarea de servicii de curierat, transport, depozitare și servicii suplimentare.

 

Comanda și încheierea contractului de cumpărare

Cumpărătorul alege produsul pe baza ofertei curente publicate pe site-ul web www.brimo.ro, confirmați această selecție făcând clic pe butonul „Cumpărați”, completați formularul de comandă (e-mail, în cazul achiziționării adresei de livrare a mărfurilor), alege numărul de produse (sau specifică parametrii produsului) și selectează metoda de plată (numerar la livrare, numerar la livrare). Comenzi plasate prin magazinul online www.brimo.ro sunt obligatori. Atunci când trimite comanda, cumpărătorul confirmă printr-un clic activ că a citit și este de acord cu acești termeni și condiții.

 pe website www.brimo.ro, contractul este creat prin trimiterea comenzii către cumpărător și acceptarea comenzii de către vânzător. Această acceptare de către vânzător  va confirma imediat e-mailul cumpărătorului, dar această confirmare nu afectează crearea contractului de cumpărare. Cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului prețul bunurilor convenite în confirmarea comenzii, inclusiv costul livrării mărfurilor (denumit în continuare „prețul de achiziție”) prin plata în numerar la sediul vânzătorului, numerar la livrare la locul livrării sau transfer fără numerar în contul vânzătorului specificat în confirmarea comenzii.  

Cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului prețul de achiziție pentru mărfurile convenite în termenul specificat în confirmarea comenzii, dar cel târziu la primirea mărfii.

Informațiile despre etapele individuale care duc la încheierea contractului rezultă din acești termeni și condiții, iar cumpărătorul are întotdeauna posibilitatea de a verifica comanda înainte de a o trimite sau de a o corecta.

Contractul se încheie în limba slovacă, dacă circumstanțele vânzătorului sau ale cumpărătorului nu o împiedică, este posibil să închei contractul într-o altă limbă care poate fi înțeleasă pentru ambele părți.

Operatorul împreună cu mărfurile furnizează cumpărătorului toate documentele relevante referitoare la mărfuri: factură (document fiscal) sau card de garanție (dacă este furnizat de producător).

Prețuri

Prețurile produselor individuale sunt listate, inclusiv taxa pe valoarea adăugată (TVA) în valoare de 20% și toate celelalte taxe. Consumatorul are posibilitatea de a face cunoștință cu perioada în care vânzătorul este legat de oferta sa, inclusiv de preț.

Pret final aceasta este menționată în formularul de comandă chiar înainte de a trimite comanda, se menționează inclusiv TVA sau toate celelalte taxe și taxe (ambalaje, expediere ...), pe care consumatorul trebuie să le plătească pentru a obține produsul sau serviciul. Acest preț nu poate fi modificat unilateral de către vânzător.


Condiții de livrare

Mărfurile aflate în stoc sunt expediate în cel mult 24 de ore. Mărfurile care nu sunt în stoc sunt marcate întotdeauna cu termenul „NU ÎN STOC” pentru a-și verifica disponibilitatea solicitând prin e-mail: brimo@brimo.ro Termenul de livrare a mărfurilor care nu sunt în stoc, dar sunt disponibile este maxim 30 zile în cazuri foarte rare poate fi convenit un termen de livrare mai lung.

Marfa este trimisa prin curier GLS

Expediere și ambalare este de 85 LEI la livrare prin curier .


Termeni de plata

Cumpărătorul plătește prețului de achiziție operatorului:

  • de ramburs (5 LEI)
  • prin transfer bancar în cont: IBAN: RO 52 RNCB 0072 1636 8563 0001
  • BIC/SWIFT: RNCBROBU ( 0 LEI)

Vânzătorul necesită o plată în avans de cel puțin 50% din prețul total al comenzii în cazul unei comenzi personalizate (tipărirea cortului). 
Vânzătorul necesită plata în avans în cuantumul prețului rămas al comenzii înainte de a trimite mărfurile.
În cazul cererii cumpărătorului pentru producție urgentă (adică termen de livrare mai scurt de 2 săptămâni), vânzătorul necesită plata în avans de 100% din prețul total al comenzii în cazul unei comenzi personalizate.
O parte a comenzii în e-shop este obligația cumpărătorului de a plăti prețul vânzătorului pentru bunurile comandate.
Cumpărătorul poate utiliza cuponul de reducere, atunci când îl aplică va oferi cumpărătorului reducerea corespunzătoare.


Garanție, card de garanție


Vânzătorul va transmite cumpărătorului, împreună cu mărfurile, toate documentele relevante referitoare la mărfuri, respectiv: o factură care servește ca aviz de livrare.  (  factură, notă de credit, factură în avans). Nu emitem facturi duplicate. 


Vânzătorul oferă o garanție pentru toate mărfurile livrate, care este  24 de luni pentru persoane fizice. Corturile pliabile BRIMO au o garanție de 60 de luni.  Dacă documentul este emis companiei sau. Conform Codului comercial, numărul de identificare al garanției este de 12 luni. Perioada începe în ziua în care bunurile sunt preluate de cumpărător. Dacă mărfurile pot fi împărțite în mai multe componente, clientul este obligat să trimită numai componenta defectă. 


Vânzătorul este responsabil pentru defectele care apar pe mărfurile vândute în perioada de garanție cauzate de un defect material, eroare funcțională sau defecte cauzate în timpul producției, instalării. Factură (servește și ca card de garanție)


Garanția expiră în caz de interferență neautorizată cu mărfurile de către o persoană care nu a fost autorizată în mod expres de către vânzător sau producătorul mărfurilor pentru a efectua intervenția sau de o persoană autorizată care prestează serviciile. În cazul neprezentării accesoriilor complete la bunuri, nu este posibilă inițierea unei proceduri de reclamație.


Reclamatiile echipate vor fi transmise cumparatorului prin serviciul de transport sau vor fi stocate.

La preluarea mărfurilor de la compania de curierat sau de la colecția personală, vă recomandăm cumpărătorului să raporteze deteriorarea ambalajului către curier la primire și să scrie un formular pe care îl acceptați.

Reclamații cu privire la deteriorarea mecanică a produsului, care nu au fost evidente la primirea expedierii, vă recomandăm să faceți imediat după primirea expedierii. Revendicările de la defectele depistate ulterior ale acestor mărfuri deteriorate vor putea solicita clientului numai dacă dovedește că defectele revendicate erau deja în mărfă la momentul primirii acestuia de la transportator. Dacă aveți marfă deteriorată, informați-ne imediat prin aceasta formular. Ambalăm mărfurile în cutii de calitate cu elemente de protecție și înainte de a trimite mărfurile sunt inspectate și avem o cameră de înregistrare de la ambalaj până la livrarea mărfurilor către curier. Chiar și toate măsurile nu vor preveni deteriorarea mărfii dacă mărfurile sunt aruncate la sol. Vom încerca să rezolvăm problema în favoarea dvs. cât mai curând posibil.


Condiții pentru utilizarea pieselor de schimb pentru structuri gratuite pentru primii doi ani în timpul garanției extinse de 5 ani.

Furnizarea de piese de schimb pentru construcție în mod gratuit nu se aplică dacă este o reclamație recunoscută. Nu aveți nevoie de piese de construcție gratuite pentru reclamații acceptate. Fiecare client care dovedește că a preluat cortul achiziționat de la noi în urmă cu mai puțin de 24 de luni are dreptul la piese din construcția cortului în mod gratuit. Părțile din construcția statutului sunt gratuite în funcție de valoarea pieselor. Piese în valoare de 46 LEI sunt disponibile gratuit pentru client după ce cererea a fost îndeplinită.

Cu o ancorare corespunzătoare și vânturi foarte puternice, care depășesc cu mult recomandările noastre, structura nu se va rupe în medie mai mare de 46 LEI. Părțile care depășesc valoarea de 46 LEI cu TVA sunt incărcate.

Lista de prețuri a pieselor de construcție:

SUPER și EXCLUSIVE cort de oțel / partea inferioară și picioarelor: 46 LEI cu TVA

:Premium cort din oțel partea superioară / inferioară a cortului picioarelor 92 LEI € cu TVA

SUPER, EXCLUSIVE și PREMIUM cort din aluminiu Partea superioară / inferioară din aluminiu a piciorului: 92 LEI cu TVA 


SUPER și EXCLUSIVE bara de tavan din oțel bară de oțel 5 LEI cu TVA

PREMIUM bara de tavan din oțel (set de 2) 92 LEI cu TVA

SUPER, EXCLUSIVE a PREMIUM bare de tavan din aluminiu 46 LEI cu TVA

Trimitere poștală se percepe în conformitate cu lista de prețuri curente, colectarea personală gratuit.

Datorită vremii imprevizibile și subestimării ancorajului cortului, am pus la dispoziție gratuit piese de schimb pentru structuri. Din acest motiv, nu analizăm cauzele deteriorării mecanice a structurii cortului și furnizăm părți din structura cortului în valoare de 46 LEI cu TVA gratuit. 

Cortul nu este potrivit ca un acoperiș permanent!

Culoarea piesei de schimb poate diferi de culoarea construcției.


Respectarea contractului de cumpărare

Produsul vândut trebuie să aibă calitatea, cantitatea, măsura sau greutatea cerute sau prescrise legal și trebuie să fie lipsit de defecte, în special trebuie să respecte standardele tehnice obligatorii. Dacă este necesar să se respecte reguli speciale la utilizarea articolului, mai ales dacă utilizarea este reglementată de instrucțiuni sau este reglementată de un standard tehnic, vânzătorul este obligat să cunoască cumpărătorul cu acestea, cu excepția cazului în care regulile sunt în general cunoscute. În cazul în care vânzătorul nu îndeplinește această obligație, este obligat să despăgubească cumpărătorul pentru prejudiciul produs.

 

Nepreluarea expedierii comandate

1.Vânzătorul are dreptul la o despăgubire (în conformitate cu prevederile articolelor 420 și următoarele din Codul civil), în cuantumul costurilor reale ale unei încercări de livrare nereușită a comenzii, în cazul în care cumpărătorul a comandat bunuri care nu au fost anulate sau. nu s-a retras din contract și, în același timp, nu a preluat mărfurile de la transportator sau, la cererea vânzătorului, în cazul alegerii unei colecții personale, nu a preluat mărfurile în termenul specificat pentru colectare. Procedând astfel, cumpărătorul și-a încălcat obligația prevăzută la art. X punctul 2. litera a), potrivit căreia cumpărătorul este obligat să preia bunurile comandate. 

2. Vânzătorul are, de asemenea, dreptul de a nu exercita dreptul la despăgubiri pentru daune sau de a exercita acest drept doar parțial. 

 

Preluarea marfîi

Cumpărătorul are dreptul să verifice integritatea ambalajului pentru a se asigura că transportul nu prezintă semne evidente de deteriorare. Dacă se constată daune, vă recomandăm să scrieți o înregistrare / raportare a pagubelor cu un reprezentant  curier; Pe baza unei astfel de înregistrări livrate vânzătorului, cumpărătorul poate refuza ulterior să preia mărfurile livrate cu un defect și, ulterior, să depună o cerere pentru defecte ale mărfii cu vânzătorul. Dacă cumpărătorul găsește daune sau alte nereguli numai după preluarea expedierii, acesta este obligat să contacteze vânzătorul imediat. Dacă nu reușește să facă acest lucru, cererile pentru defectele revendicate i se vor acorda numai dacă dovedește că mărfurile aveau deja aceste defecte la momentul primirii.

 

Reclamatii si aplicarea acesteia

Vânzătorul este responsabil pentru defectele articolului vândut atunci când este preluat de cumpărător.

Dacă este defect care poate fi rectificat, cumpărătorul are dreptul să îl scoată gratuit, în timp util și în mod corespunzător. Vânzătorul este obligat să elimine defectul fără întârzieri nejustificate. În loc să elimine defectul, cumpărătorul poate solicita schimbul articolului sau dacă defectul privește doar o parte a articolului, o înlocuire a piesei, în cazul în care vânzătorul nu suportă costuri disproporționate din cauza prețului mărfii sau a gravității defectului. În loc să elimine defectul, vânzătorul poate înlocui întotdeauna obiectul defect cu unul perfect, dacă acest lucru nu provoacă dificultăți grave cumpărătorului.

Dacă este defect care nu poate fi reparat și care împiedică folosirea corectă a lucrului ca un lucru fără defecte, cumpărătorul are dreptul să schimbe lucrul sau are dreptul să se retragă din contract. Aceleași drepturi aparțin cumpărătorului în cazul unor defecte remediabile, dar în cazul în care cumpărătorul nu poate folosi corect lucrul din cauza recurenței defectului după reparație sau pentru un număr mai mare de defecte. În cazul altor defecte ireparabile, cumpărătorul are dreptul la o reducere rezonabilă la prețul articolului.

 

Vânzătorul este obligat să determine metoda de soluționare a reclamației imediat, în cazuri complexe în cel mult 3 zile lucrătoare de la data plângerii, în cazuri justificate, mai ales dacă este necesară o evaluare tehnică complexă a produsului sau serviciului, în termen de cel mult 30 de zile de la data plângerii. După stabilirea modului de soluționare a reclamației, reclamația va fi soluționată imediat, în cazuri justificate, reclamația poate fi soluționată ulterior; cu toate acestea, cererea nu poate dura mai mult de 30 de zile de la data depunerii revendicării . După expirarea perioadei de soluționare a reclamației, consumatorul are dreptul să se retragă din contract sau are dreptul de a schimba produsul cu un produs nou. Vânzătorul va confirma primirea reclamației imediat și o va transmite consumatorului. Cel târziu, însă, o va emite împreună cu un document privind soluționarea plângerii.
 

Perioada de la exercitarea dreptului de răspundere pentru defecte până la sfârșitul procedurii de plângere (livrarea produsului reparat, cerere scrisă de preluare a performanței sau respingerea motivată a acestuia) nu ține cont de perioada de garanție. Dacă articolul este înlocuit cu unul nou, noua perioadă de garanție începe să curgă de la primirea sa.

Atunci când face o reclamație consumatorului în primele 12 luni de la cumpărare, vânzătorul poate gestiona reclamația prin respingere numai pe baza unei evaluări profesionale scrise; Indiferent de rezultatul evaluării experților, consumatorul nu poate fi obligat să ramburseze costurile evaluării expertului sau alte costuri legate de evaluarea expertului.

Când faceți o reclamație consumatorului după 12 luni de la cumpărare, când vânzătorul  respins, vânzătorul este obligat să menționeze în documentul privind soluționarea reclamației căreia consumatorul poate trimite produsul pentru evaluare profesională. În cazul în care produsul este trimis pentru evaluare de către expert către o persoană desemnată, costurile evaluării experților, precum și toate celelalte costuri legate în mod prompt, sunt suportate de vânzător, indiferent de rezultatul evaluării expertului. Dacă consumatorul dovedește prin evaluare profesională responsabilitatea vânzătorului pentru defect, poate depune din nou o reclamație. Perioada de garanție nu expiră în timpul evaluării profesionale. Vânzătorul este obligat să ramburseze consumatorului în termen de 14 zile de la data reaplicării reclamației toate costurile suportate pentru evaluarea profesională, precum și toate costurile aferente în mod intenționat. O cerere depusă din nou nu poate fi respinsă.

Vânzătorul este obligat să livreze imediat consumatorului confirmarea reclamației, dacă nu este posibil să livreze imediat confirmarea, trebuie să fie livrată fără întârziere nejustificată, dar nu mai târziu, împreună cu dovada reclamației; nu este necesară o confirmare a revendicării dacă consumatorul are posibilitatea de a demonstra revendicarea într-un alt mod.

În cazul unei reclamații, consumatorul informează vânzătorul despre reclamație prin e-mail (pentru a realiza cea mai rapidă manipulare posibilă a reclamației), scrisoare sau alt suport durabil care va fi livrat și trimite mărfurile ambalate în ambalaje adecvate pentru transport, împreună cu o descriere a defectului și o copie a dovezii de cumpărare (sau card de garanție, dacă este emis) la adresa vânzătorului:

Hana Szabová STANKY HAGO.

Veľký Lapáš 846

95104 Veľký Lapáš

email: brimo@brimo.ro

telefon: +40 748 372 464

Cumpărătorul are dreptul la rambursarea costurilor necesare suportate în legătură cu exercitarea drepturilor de răspundere pentru defecte.

În cazul în care consumatorul nu este mulțumit de modul în care vânzătorul și-a soluționat plângerea sau dacă consideră că vânzătorul și-a încălcat drepturile, acesta are posibilitatea să apeleze la vânzător pentru remediere. În cazul în care vânzătorul răspunde la cererea de reparație în mod negativ sau nu îi răspunde în termen de 30 de zile de la data expedierii sale, consumatorul are dreptul să depună o moțiune pentru a iniția o soluție alternativă la litigiul său în conformitate cu dispozițiile § 12 din Legea nr. 391/2015 Coll. privind soluționarea alternativă a litigiilor consumatorilor și modificările aduse anumitor legi. Entitate competentă pentru soluționarea alternativă a litigiilor consumatorilor cu vânzătorul Hana Szabová STANKY HAGO. este [Inspecția comercială slovacă / Oficiul pentru reglementarea industriilor de rețea / Oficiul pentru reglementarea comunicațiilor electronice și serviciile poștale] sau o altă persoană juridică relevantă autorizată înregistrată pe lista entităților ADR

AUTORITATEA NATIONALA PENTRU PROTECTIA CONSUMATORILOR 
Bucuresti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod postal 011865   
 
tel. nr.021.307.67.66,  021/9551 
e-mail: cabinet@anpc.ro, condusă de Ministerul Economiei de Romăniei; consumatorul are dreptul să aleagă la care dintre aceste entități ADR se va adresa. Consumatorul poate utiliza platforma online de soluționare a litigiilor disponibilă pe site-ul web pentru a trimite o propunere alternativă de soluționare a litigiilor. http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Retragere din contract

1. În cazul în care vânzătorul nu își poate îndeplini obligațiile prevăzute la acord de cumpărare de la motivul vânzării stocurilor, indisponibilitatea mărfurilor sau dacă producătorul, importatorul sau furnizorul bunurilor convenite în contractul de cumpărare a încetat producția sau a făcut modificări semnificative care au făcut imposibilă îndeplinirea obligațiilor vânzătorului care decurg din aceasta contract de cumpărare sau de la motive de forță majoră sau dacă, chiar și cu toate eforturile care îi pot fi solicitate în mod rezonabil, el nu este în măsură să livreze bunurile către client în în termenul specificat în acești termeni și condiții, vânzătorul este obligat să să informeze cumpărătorul despre acest fapt imediat și, în același timp, este obligat să ofere cumpărătorului o performanță înlocuitoare sau posibilitatea cumpărătorului de a se retrage din contractul de cumpărare (anulați comanda).În în cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare din din motivele expuse la lit. acest punct al acestor reclamații și condiții de afaceri, vânzătorul este obligat să returneze cumpărătorului depozitul deja plătit pentru mărfurile convenite contract de cumpărare în perioada 14 zile de la notificarea retragere din contract prin transfer în contul desemnat de cumpărător.

2. În temeiul Legii nr. 102/2014 Coll. despre protecția consumatorului în vânzarea de bunuri sau furnizarea de servicii în cadrul unui contract la distanță sau în afara locului și despre schimbă a Modificări ale anumitor acte (denumite în continuare „Legea”) în conformitate cu dispozițiile § 7 și următoarele, dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii mărfii. Dacă obiectul contractului de cumpărare este livrarea de bunuri, consumatorul are dreptul să se retragă din contract înainte de livrarea mărfurilor.

3. În cazul în care consumatorul dorește să-și exercite acest drept, este obligat să livreze o retragere scrisă (prin e-mail, scrisoare sau sub forma unei înregistrări pe un alt suport durabil) din contractul de cumpărare cel târziu în  ultima zi data limită la adresa de contact a vânzătorului sau predarea acestei retrageri pentru transportul poștal cel târziu ultima zi a perioadei la adresa indicată în contacte. Consumatorul este obligat să anunțe după retragerea din contract pentru a trimite sau livra personal persoana care face obiectul contractului de la care se retrage împreună cu toată documentația - de ex. factura originală, instrucțiuni și  altă documentație pentru mărfurile care i-au fost livrate împreună cu bunuri, dar nu mai târziu de 14 zile de la data retragerii (§10 alin. 1 din Lege). Cumpărătorii sunt sfătuiți să efectueze o copie a facturii pentru propria utilizare și au trimis mărfurile prin poștă înregistrată și ca transport asigurat. Retragerea din contract trebuie făcută de cumpărător în scris în așa fel încât să nu pună îndoieli cu privire la retragerea contractului, sau în sub forma unei înscrieri pe un alt mediu durabil sau prin formularul care formează anexa nr. 1 din aceste afaceri și condițiile de reclamație. 

4. Retragere din contractul de cumpărare în funcție de punctul de trecere al acestor activități și condițiile de reclamație trebuie să conțină informațiile solicitate sub forma retragerii din contractul de cumpărare, care formează anexa nr. 1 din aceste afaceri și condițiile de reclamație, în special identificarea cumpărătorului, numărul și data comenzii, specificația exactă a mărfurilor, modul în care vânzătorul va returna performanța deja primită, în special numărul de cont și / sau adresa poștală a cumpărătorului.

5. Nu ne trimiteți mărfurile prin numerar la livrare, astfel de mărfuri nu vor fi acceptate.

6. Operatorul de e-shop va returna performanța plătită pentru mărfuri / servicii, inclusiv costurile de transport în în sensul alin. §9 alin. 3) din Legea nr. 102/2014 Coll. dacă și costuri suportate în mod evident pentru comandarea mărfii în termen de 14 zile de la data livrării retragerii din contract, dar nu trebuie să returneze banii înainte ca mărfurile livrate sau consumatorul să nu dovedească expedierea mărfurilor, acest lucru nu se aplică în  dacă vânzătorul și-a propus să ridice singur bunurile.Consumatorul are dreptul la rambursarea costurilor celei mai ieftine metode de livrare standard oferite de vânzător atunci când își exercită dreptul de retragere din contract.

7. Dreptul de retragere nu se aplică mărfurilor și servicii definite la §7 alin. 6 scrisoare a) la l) din Legea nr. 102/2014. Z.z., al cărui subiect sunt:

 - vânzarea de bunuri realizate conform cerințelor specifice ale consumatorului, bunuri la comandă sau bunuri destinate special unui singur consumator,

8. Consumatorul suportă orice reducere a valorii mărfurilor care a fost cauzată de utilizarea acestora dincolo de ceea ce este necesar pentru a determina funcționalitatea și  proprietățile bunurilor.
    Conform Legii 250/2007 Coll. privind protecția consumatorului este un consumator: o persoană fizică care, la încheierea și executarea unui contract cu consumatorul, nu acționează în sfera de activitate a activității sale, a angajării sau locuri de munca. Astfel, consumatorul nu este o companie, el este o persoană fizică - un non-antreprenor.         
Consumatorul are posibilitatea de a-și testa funcționalitatea după livrarea mărfii, dar nu poate folosi mărfurile dacă se retrage din contract. Pentru a determina natura, caracteristicile și funcționalitatea bunurilor, consumatorul ar trebui să manipuleze și să inspecteze mărfurile numai în modul în care ar fi permis în magazinul „piatră”, altfel pot fi bunuri care nu au fost testate, dar folosite. Cumpărătorul este obligat să se ocupe și să inspecteze mărfurile cu atenția cuvenită în perioada de retragere.     

Dreptul de a returna mărfurile fără a da un motiv 

Dreptul legal de a returna mărfurile fără a da un motiv apare numai dacă, când consumatorul a achiziționat bunurile prin: 

  • contract inchuiat la distanță (contracte între vânzător și consumator convenite și încheiate exclusiv prin unul sau mai multe mijloace de comunicare la distanță, fără prezența fizică simultană a vânzătorului și a consumatorului, în special prin utilizarea unui site web, e-mail, telefon, fax, listă de corespondență sau catalog de oferte), și 
  • contract încheiat departe de sediul vânzătorului (contractele încheiate între vânzător și consumator încheiate în prezența fizică simultană a acestuia și a consumatorului într-un loc care nu este sediul vânzătorului; contractul pentru care consumatorul a propus vânzătorului într-un loc care nu este sediul vânzătorului; un contract încheiat la sediul vânzătorului sau prin comunicare la distanță imediat după adresarea individuală și personală a consumatorului de către vânzător într-un loc care nu este sediul vânzătorului sau un contract încheiat în timpul sau în legătură cu vânzarea).

Consumatorul poate exercita dreptul de a se retrage din contract cu vânzătorul sub formă de hârtie sau sub formă de înregistrare pe un alt suport durabil; dacă contractul a fost încheiat oral, orice declarație formulată în mod clar de către consumator care își exprimă intenția de a se retrage din contract este suficientă pentru a exercita dreptul de retragere al consumatorului. Consumatorul poate utiliza formularul de retragere furnizat de către vânzător. El poate face acest lucru în termen de 14 zile de la data primirii mărfii.

La primirea notificării de retragere vânzătorul este obligat fără întârziere nejustificată, în cel mult 14 zile de la data livrării notificării, să returneze consumatorului toate plățile primite de la acesta în baza contractului sau în legătură cu aceasta, inclusiv transport, livrare și expediere și alte costuri și taxe. De cealaltă parte, consumatorul trebuie să returneze mărfurile sau să le predea vânzătorului în cel mult 14 zile de la data retragerii din contract. 

Costul returnării mărfii fără a da un motiv în termen de 14 zile de la primire este suportat de consumator.

Avertizare: 
Nicio reglementare legală nu oferă consumatorului dreptul la returnarea nerezonabilă a mărfurilor achiziționate în așa-numita magazin (piatră) de piatră. Atunci când cumpără mărfuri la uzină, clientul poate schimba mărfurile în termen de 14 zile, nu le poate returna fără motiv. Dreptul la returnarea sau schimbul de bunuri nerezonabile nu este executoriu legal.
   
Conform Legii 250/2007 Coll. privind protecția consumatorului este un consumator: o persoană fizică care, la încheierea și executarea unui contract cu consumatorul, nu acționează în sfera de activitate a activității sale, a angajării sau locuri de munca. Astfel, consumatorul nu este o companie, el este o persoană fizică - un non-antreprenor.         

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

Protecția datelor cu caracter personal


1. Părțile convin că cumpărătorul din dacă este o persoană fizică, este obligată să anunțe vânzătorul comandați numele și prenumele, adresa reședinței permanente, inclusiv codul poștal, numărul de telefon și adresa de e-mail.

2. Părțile convin că cumpărătorul din dacă este o persoană juridică este obligată să anunțe vânzătorul comandați numele companiei, adresa sediului social, inclusiv codul poștal, numărul de identificare, numărul de telefon și adresa de e-mail.

3. Cumpărătorul poate verifica și modifica oricând datele cu caracter personal furnizate după conectarea pe site-ul de comerț electronic în secțiunea „Înregistrare”.

4. Prezentul vânzător notifică cumpărătorului că înțelesul art. § 10 sec. 3 lit. b) lege nr. 122/2013 Z.z. despre protecția datelor cu caracter personal și modificarea anumitor legi în redactarea reglementărilor ulterioare (denumit în continuare "ZnOOÚ") vânzătorul ca operator va fi în procesul de încheiere a contractului de cumpărare pentru prelucrarea datelor cu caracter personal ale cumpărătorului, fără consimțământul său în calitate de persoana în cauză, întrucât prelucrarea datelor cu caracter personal ale cumpărătorului va fi efectuată de către vânzător în relații precontractuale cu cumpărătorul și prelucrarea datelor personale ale cumpărătorului sunt necesare pentru îndeplinirea contract de cumpărare, în pe care cumpărătorul acționează ca unul dintre contractanți partei.

5. Cumpărătorul își poate exprima consimțământul. Verificând caseta corespunzătoare înainte de a trimite comanda în sensul alin. § 11 sec. 1 legea conform căreia vânzătorul prelucrează și stochează datele sale personale, în special cele enumerate mai sus și / sau care sunt necesare în activitățile vânzătorului legate de transmiterea informațiilor despre produse noi, reduceri și promoții la mărfurile oferite și prelucrate în toate sistemele sale de informații privind transmiterea informațiilor la  produse noi, reduceri și promoții pe bunurile oferite.

6. Vânzătorul se angajează să fie alături tratați și aruncați datele personale ale cumpărătorului în in conformitate cu legislație aplicabilă RO.

7. Vânzătorul declară că in conformitate cu cons. § 6 sec. 2 lit. c) ZnOOÚ datele personale vor fi colectate exclusiv în scopul specificat la aceste condiții de afaceri și reclamații.

8. Vânzătorul declară că in conformitate cu cons. § 6 sec. 2 lit. e) ZnOOÚ va colecta date cu caracter personal în alte scopuri decât cele specificate în acești termeni și condiții și se va asigura că datele cu caracter personal sunt prelucrate și utilizate exclusiv într-o manieră adecvată scopului pentru care au fost colectate și că nu le vor asocia date personale obținute asupra altora scopul.
9. Cumpărătorul oferă acordul vânzătorului conform punctului 5 aceste reclamații și condiții de afaceri pentru o perioadă determinată până la îndeplinirea scopului prelucrării datelor cu caracter personal ale cumpărătorului. Vânzător despre îndeplinirea scopului prelucrării va asigura lichidarea imediată a datelor personale ale cumpărătorului. Cumpărătorul poate revoca în orice moment consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în scris. Consimțământul expiră în perioada 1 luni de la livrarea revocării consimțământului de către cumpărător către vânzător.

10. Înainte de a trimite comanda, cumpărătorul va fi rugat să confirme prin bifarea căsuței înainte de a trimite comanda că vânzătorul i-a notificat într-un mod suficient, inteligibil și de neînlocuit.:


a) datele lor de identificare, care sunt enumerate în art. 1. aceste condiții de afaceri și reclamații,
b) datele de identificare ale unei terțe părți, care este compania care livrează bunurile comandate cumpărătorului, astfel încât aceste date să fie listate acceptare,
c) scopul prelucrării datelor cu caracter personal, care este încheierea unui contract de cumpărare între vânzător și cumpărător,
d) care va prelucra datele personale ale cumpărătorului în numele și prenumele, adresa reședinței permanente, inclusiv codul poștal, numărul de telefon și adresa de e-mail, dacă cumpărătorul este o persoană fizică și în denumirea întreprinderii, adresa sediului social, inclusiv codul poștal, numărul de identificare, numărul de telefon și adresa de e-mail, dacă cumpărătorul este o persoană juridică,
e) că cumpărătorul este obligat să furnizeze datele cu caracter personal solicitate,


11. Vânzătorul declară că va prelucra datele cu caracter personal în in conformitate cu bunele moravuri și vor acționa într-un mod care nu contrazice sau eludează ZnOOÚ sau alte reglementări legale în general obligatorii. Vânzătorul declară că nu va pune în aplicare sau nu va condiționa consimțământul persoanei în cauză prin amenințarea cu respingerea relației contractuale, a serviciului, a bunurilor sau a obligației impuse Vânzătorului.


12. Cumpărătorul are dreptul să solicite vânzătorului la cererea scrisă:


a) confirmarea dacă datele cu caracter personal sunt sau nu sunt prelucrate pentru,
b) scopul prelucrării datelor cu caracter personal,
c) într-o formă în general inteligibilă, informații despre prelucrarea datelor dvs. personale în sistem informațional și despre starea lui în măsură măsură:
     i) datele de identificare ale vânzătorului și ale reprezentantului vânzătorului, dacă era numit,
     ii) date de identificare intermediare; acest lucru nu se aplică dacă vânzătorul nu respectă procedura de obținere a datelor cu caracter personal § 8 ZnOOÚ,
d) informații exacte într-o formă în general inteligibilă sursă, din a obținut datele sale personale pentru prelucrare,
e) o copie a datelor sale personale care fac obiectul prelucrării într-o formă în general inteligibilă,
f) informații suplimentare cu ținând cont de toate circumstanțele și condițiile prelucrării datelor cu caracter personal necesare pentru ca cumpărătorul să-și garanteze drepturile și interesele protejate legal măsură mai ales
     i) lecție despre voluntariat sau obligația de a furniza datele cu caracter personal solicitate; în cazul în care vânzătorul obține datele personale ale cumpărătorului cu acordul cumpărătorului în conformitate cu § 11 ZnOOÚ, acesta îl va notifica, de asemenea, cu privire la perioada de valabilitate a consimțământului și în cazul în care cumpărătorul este obligat să furnizeze date cu caracter personal din un act executoriu legal obligatoriu al Uniunii Europene, un acord internațional prin care Republica Slovacă este obligat sau o lege, vânzătorul va anunța cumpărătorul cu privire la temeiul legal, care îi impune această obligație și notifică despre consecințele refuzului de a oferi personal date,
     ii) informatii despre terți dacă se anticipează sau este evident că le vor fi furnizate date cu caracter personal,
     iii) cerc de destinatari, dacă este de așteptat sau evident că datele personale vor fi puse la dispoziția lor,
     iv) formă de dezvăluire dacă datele personale vor fi dezvăluite,
     v) țări terțe în care este prevăzut transferul de date cu caracter personal în aceste țări sau este posibil să aibă loc,
g) corectarea datelor personale incorecte, incomplete sau învechite care fac obiectul prelucrării,
h) distrugerea datelor sale personale în cazul în care scopul prelucrării lor a fost îndeplinit; dacă documentele oficiale care conțin date personale sunt prelucrate, acesta poate solicita acest lucru pentru întoarcerea lor,
i) distrugerea datelor sale personale care fac obiectul prelucrării, dacă există încălcarea ZnOOÚ sau a unei alte reglementări legale valabile SR.


13. Pe baza unei cereri scrise gratuite, cumpărătorul are dreptul să vânzătorul să obiecteze către:
a) prelucrarea datelor sale personale, despre care presupune că sunt sau vor fi procesate în scopul comercializării directe fără consimțământul său și solicită lichidarea acestora,
b) utilizarea datelor cu caracter personal la care se face referire § 10 sec. 3 lit. d) în scopul marketingului direct în serviciu poștal, sau
c) furnizarea de date cu caracter personal la care se face referire § 10 sec. 3 lit. d) în scop de marketing direct.


14. Pe baza unei cereri scrise gratuite, cumpărătorul are dreptul să vânzătorul să opună prelucrarea datelor cu caracter personal din cazuri sub § 10 sec. 3 lit. a), e), f) sau g) ZnOOÚ prin motivarea legitimă sau prin depunerea de probe ingerință nejustificată în drepturile sale și interesele protejate legal, care sunt sau pot fi deteriorate într-un astfel de caz de prelucrarea datelor cu caracter personal; dacă acest lucru nu este împiedicat din motive legale și se dovedește că obiecția cumpărătorului este justificată, vânzătorul este obligat să blocheze și să distrugă datele cu caracter personal a căror prelucrare cumpărătorul s-a opus fără întârzieri nejustificate de îndată ce circumstanțele o permit.


15. Cumpărătorul, pe baza unei cereri scrise sau în persoană, în cazul în care problema nu poate fi amânată, mai are dreptul să în orice moment să se opună vânzătorului și să nu se conformeze deciziei vânzătorului, ceea ce ar avea efecte juridice sau un impact semnificativ asupra acestuia, dacă o astfel de decizie este emisă numai pe baza unor acte de prelucrare automată a datelor sale personale. Cumpărătorul are dreptul să solicite vânzăto revizuirea deciziei emise printr-o metodă diferită de forma automatizată de prelucrare, în timp ce vânzătorul este obligat să respecte cererea cumpărătorului, astfel încât rolul decisiv în revizuirea deciziei îl va juca o persoană autorizată; depsre metoda de examinare și rezultatul constatării, vânzătorul informează cumpărătorul în termen potrivit conform sec. 9.18. din aceste Conditii de Afaceri. Cumpărătorul nu are acest drept doar în dacă este prevăzut de o lege specială, în care prevăd măsuri pentru salvgardarea intereselor legitime ale cumpărătorului sau în cazul în care în cadrul relațiilor precontractuale sau în timpul existenței relațiilor contractuale, vânzătorul a emis o decizie de a se conforma solicitării cumpărătorului sau dacă vânzătorul a luat alte măsuri adecvate în cadrul contractului pentru a proteja interesele legitime ale cumpărătorului.


16. Dacă cumpărătorul își exercită dreptul în scris și din conținutul cererii sale arată că își exercită dreptul, cererea se consideră a fi fost depusă în temeiul prezentei legi; cererea trimisă prin e-mail sau fax va fi transmisă de cumpărător în scris în cel mult trei zile de la data expedierii sale.


17. În cazul în care cumpărătorul suspectează că datele sale personale sunt prelucrate ilegal, acesta poate depune un  notificarea către Oficiu are protecția datelor cu caracter personal. Dacă cumpărătorul nu are capacitate juridică în în deplină măsură, drepturile sale pot fi exercitate de un reprezentant legal.


18. Vânzătorul este obligat să proceseze cererea cumpărătorului în conformitate cu prezentul art. din aceste condiții de afaceri și reclamații, resp. respectă cerințele cumpărătorului în conformitate cu ZnOOÚ și informează-l în scris în termen de 30 de zile  zile de la primirea cererii sau a cererii.


19. Restricția drepturilor cumpărătorului în conformitate cu § 28 sec. 2 ZnOOÚ vânzătorul va notifica în scris persoanei vizate și Oficiului protecția datelor cu caracter personal în scris .


20. Vânzătorul anunță cumpărătorul că în in conformitate cu const. § 15 &. 1 lit. e) punct 3 și punct 4 ZnOOÚ la prelucrarea datelor cu caracter personal ale cumpărătorului, se presupune că datele personale ale cumpărătorului vor fi furnizate și puse la dispoziția următoarelor terțe părți, resp. cerc de destinatari:
Obchodné meno: GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o., Numar de cont 1470459005/1111: CUI: 36624942, cu domiciliu Budča 1039, 962 33 Budča

21. Sistemele informaționale ale vânzătorului în comerțul electronic sunt înregistrate în în sensul legii nr. 122/2013 Z. z. despre protecția datelor cu caracter personal.

Autoritatea de supraveghere

Inspecția comercială slovacă, un loc de muncă specific, supraveghează respectarea obligațiilor vânzătorului față de consumator:

AUTORITATEA NATIONALA PENTRU PROTECTIA CONSUMATORILOR 
Bucuresti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod postal 011865    
 
tel. nr. 021.307.67.66,  021/9551 
e-mail: cabinet@anpc.ro,

http://cabinet@anpc.ro

http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi

 

Dispoziții finale

Acești termeni și condiții se aplică așa cum se spune pe site-ul web www.brimo.ro în ziua expedierii comenzii cumpărătorului, care le acceptă necondiționat, ceea ce este confirmat și de un clic activ la confirmarea comenzii.

Operatorul își rezervă dreptul de a efectua orice modificări sau completări  condițiile de afaceri. Cu toate acestea, pentru comenzile închise, se aplică formularea valabilă la momentul executării comenzii.

Acești termeni și